حضور همکاران دانشگاه ملی مهارت خراسان جنوبی در مراسم اولین سالگرد شهید مهدی زیبا
حضور ریاست و همکاران دانشگاه ملی مهارت خراسان جنوبی در مراسم اولین سالگرد شهید «مهدی زیبا» در شامگاه دوشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵
به گزارش روابط عمومی واحد استان حضور ریاست و همکاران دانشگاه ملی مهارت خراسان جنوبی در مراسم اولین سالگرد شهید «مهدی زیبا» در شامگاه دوشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵ مصادف با شب اول محرم، مراسم اولین سالگرد شهادت مدافع سرافراز، شهید مهدی زیبا؛ از دانش آموختگان آموزشکده پسران بیرجند با حضور پرشور جامعه دانشگاهی در حسینیه نقنجیهای بیرجند برگزار گردید. در این مراسم معنوی، جناب آقای دکتر جهانگیر؛ ریاست محترم دانشگاه ملی مهارت خراسان جنوبی، به همراه جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان با حضور دستهجمعی در محفل بزرگداشت این شهید والامقام، یاد و خاطره ایثارگریهای شهدای مظلوم جنگ تحمیلی دوم را گرامی داشتند.